ח"כ אביר קארה: "רוח חדשה' היא ימין כלכלי ומדיני"

אסתי פלד No Comments on ח"כ אביר קארה: "רוח חדשה' היא ימין כלכלי ומדיני"

ח"כ אביר קארה, הרוח הציונית לאבי מימרן ב"מהדורה המרכזית": "רוצים שתהיה רוח חדשה, ציונית בלי פסילות שכמה שיותר אנשים יצטרפו אלינו. כל מה שאמרתי לציבור שלי מימשתי, הרפורמה במכון התקנים, בתמרוקים, רפורמות שסייעו בתקופה הזאת של האינפלציה"

צילום: פלאש 90
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ח"כ אביר קארה, הרוח הציונית בראיון בחירות לאבי מימרן ב"מהדורה המרכזית": "רוצים שתהיה רוח חדשה, ציונית בלי פסילות שכמה שיותר אנשים יצטרפו אלינו. כל מה שאמרתי לציבור שלי מימשתי, הרפורמה במכון התקנים, בתמרוקים, רפורמות שסייעו בתקופה הזאת של האינפלציה"

"אני מתעסק בייצוא והייבוא וגיליתי שבחוק הרגולציה שהעברתי נוכל להתמודד עם זה. מחר יש ירידה בדלק שבתוך זה יש אחריות של הממשלה וחלק לא. חלק ממס הבלו וחלק מירידה כללית. ממליץ לעצור את הרכב כעת ולתדלק מחר. אנחנו מפלגה יחידה שגם ימין מדיני וגם כלכלי. הליכוד כבר מזמן מפלגה ששבויה בידי קבוצות בעלות אינטרסים. גם בנושאים מדיניים, אני גר בהתיישבות, בעד החלת החוק הישראלי ביו"ש – אני מתעסק בעיקר בנושאים כלכליים"

"הייתי בחדר, סיעת ימינה לא הייתה יכולה להרכיב ממשלה עם נתניהו. למה שנלך לבחירות חמישיות? לא יכלו לשים בראש את ישראל כ"ץ? אנחנו קיבלנו מדינה אחרי שומר החומות, אחרי אסון מירון עם גירעון מצטבר של 12%. העברנו תקציב וזה הכי חשוב אלו תוכניות ביצוע, הורדנו ל-0% אבטלה, כעת אנחנו יכולים להוריד מחירי הדלק"

קודם כל, הייתה אחלה ממשלה מתוך שלא לשמה בא לשמה. מעולם לא פסלתי אף אחד, יש אנשים שרק ביבי האידאולוגיה שלהם? שיצביעו לו. יש כאלו שהאידאולוגיה נגדו? שיצביעו למתנגדיו. אנחנו מתעסקים בנושאים מהותיים, בחברה, חינוך, תשתיות – בשביל זה צריך מדינה מתפקדת. אם אזרחי ישראל רוצים להתעסק באיש אחד, אין לי מה להציע להם. אנחנו נתעסק בצרכי האזרחים בישראל"



0 תגובות